Lollipop

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    75
  • تاریخ عضویت

اعتبار در سایت

100 Excellent

2 دنبال کننده

درباره Lollipop

  • درجه
    کاربر حرفه ای
  • تاریخ تولد تعیین نشده
  1. من به مردک اهنی رای میدم :))
  2. Lollipop

    جذب مترجم برای سایت

    سلام منم هستم و تا اونجایی که میدونم ازم تست گرفته شده بوده و قبول شده بودم سابقه من هم دوستان میدونن و انگلیسی رو در سطح خوبی بلدم
  3. Lollipop

    کاربر برتر فصل

    به مجی رای میدم:x
  4. Lollipop

    کاربر برتر فصل

    مسابقه برترین کاربر تابستان: لیست شرکت کنندگان: [TABLE=class: grid, width: 500, align: center] [TR] [TD]mojtaba24[/TD] [/TR] [TR] [TD]white night[/TD] [/TR] [TR] [TD]Error Marco[/TD] [/TR] [TR] [TD]شیر خدا[/TD] [/TR] [TR] [TD]Shadow of Night[/TD] [/TR] [TR] [TD]RedDragon[/TD] [/TR] [TR] [TD]cyrex[/TD] [/TR] [TR] [TD]Dark Noob[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kiyarad81[/TD] [/TR] [TR] [TD]Warrior within[/TD] [/TR] [TR] [TD]sherlock[/TD] [/TR] [TR] [TD]Sajjad Salvator[/TD] [/TR] [TR] [TD]Lollipop[/TD] [/TR] [TR] [TD]_Marshal_[/TD] [/TR] [/TABLE] زودی رای گیری انجام میشود
  5. Lollipop

    رازهای مخفی Mortal Kombat X

    سر قطع شده moloch! moloch در مورتال Armageddon بصورت ساب باس بود و شما اگر ان را شکست میدادید با کوآن چی و شنگ سونگ میجنگیدید و همچنین یک کرکتر قابل بازی در بازی بود خب اولین حدس ما این است که کوان چی از اینکه moloch همش شکست میخورد و نمیتوانست کاری کند که با کوآن چی روبرو نشوند و او انتظار این را داشت که moloch کار دشمنان خود را همان جا به اتمام برساند!بهمین دلیل سر این بزرگوار قطع شد:|:|
  6. Lollipop

    حل مشکلات عمومی The Witcher 3 Wild Hunt

    به نام خدا یک سوپرایز برای ویچر بازان!در این تاپیک مثل تاپیک حل مشکلات مورتال براتون ارور های بازی همراه با راه حل را برایتان میگذارم حتما شما هم با ارور های حل نشدنی دی ال ال ها هم برخوردید! مانند این: D3d11.dll is missing, d3d9.dll is missing, d3d10.dll is missing, d3d10warp.dll is missing, d3d10core.dll is missing, d3d11.dll is missing, d3d10level.dll is missing, d3dcsx_43.dll is missing, d3dx10_43.dll is missing, d3ddx11_42.dll is missing, d3ddx10_43.dll, D3DX9_43.dll,fix-d3d11-dll-d3d9-dll-d3d10-dll-d3dx9_43-dll-d3ddx10_43-dll-d3d11-dll-d3dx10_43-dll حالا من به شما میگم که چجوری با یک نشان این ارور اعصاب خورد کن را از بین ببرید خب دوستان فقط کافیه اخرین نسخهNET FRAMEWORK و دایرکت ایکس اپدیت را نصب کنید این مطلب کاملا اختصاصی بوده و کپی بدون ذکر منبع غیر مجاز است
  7. Lollipop

    درخواست عوض کردن نام کاربری

    سلام نام کاربریمو به Lollipop تغییر بدید
  8. به نام خدا با دومین ارور بازی خدمتتون هستم خب اگر میخواهید بازی را بعد یه مدت انجام دهید ممکن است با کرش directx مواجه شوید این ارور زیاد برای رفعش دردسر نمیخواد فقط این مراحلو انجام دهید: 1-directx را حذف و اخرین نسخه ان را نصب کنید 2-همینطور شما باید اخرین نسخه درایور های گرافیکیتون رو نصب کنید تا بهترین نتیجه رو بدست اورید دلایل دیگری هم برای این ارور هست که میتوانید انها را همراه با راه حل ببینید: 1-ممکن است اشکال از ویندوز شما باشد:ویندوز را از طریق ویندوز آپدیت آپدیت کنید 2-اگر با لپ تاپ بازی میکنید این راه حل را امتحان کنید:(بزودی لینکش در اینجا قرار میگیرد) 3-مثل یک اخرین تلاش!:4::ویندوز خود را دوباره نصب کنید و پارتیشن بندی دوباره ممکن است این مشکل را بر طرف کند 4-ویدیو کارت خود را در اورده و جا هایی که سیم به ان وصل میشود با یک قلمو یا برس تمیز کردهو بعد ویدیو کارت را سر جایش بگذارید 5-و فیکس کردن هارد که در پست اول گفته شده است این روش ها برای این ویندوز های بخوبی کار میکند Microsoft Windows 7 64 bits (x64) Microsoft Windows 8.1 64 bits (x64)
  9. سلام لینک کاملا سالمه فقط لینک مستقیم نیست
  10. Lollipop

    حل مشکلات عمومی مورتال کامبت x

    با درود خدمت همگی اولین اروری که میخواهم دربارش توضیح بدم اینه که شما با این جملات روبرو میشوید [font=Times New Roman]MK10.exe has stopped working[/font] [font=Times New Roman]MK10.exe is not responding[/font] یا اینکه به دسکتاپ کرش میکند یا گیر کردن در صفحه های رنگی مختلف!(سفید.آبی.مشکی) راه حل: 1-تمامی ورژن های visual C++ Redistributable از 2005 تا 2013 رو نصب کنید 2-آخرین نسخه DirectX و .NET Framework را نصب کنید 3-بازی را کلی پاک کنید 4-با نرم افزاری که لینکش در انتها مطلب است اگر دیسک شما اروری دارد به نرم افزار اجازه دهید که ان را رفع کند 5-بازی را دوباره نصب کنید لینک دانلود نرم افزار چک کردن هارد: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/CheckDisk.shtml تمام! این اولین ارور بود تاپیک ادامه دارد... کپی بدون ذکر منبع موجب نارضایتی نویسنده است
  11. Lollipop

    انتقادات و پیشنهادات

    سلام چت خصصیوصی راستش نمیشه یعنی مثلا کاربران بین خود حرف هایی میزنند و بعد بینشون اختلاف بوجود میاد اونوقت میوفته تقصیر انجمن
  12. Lollipop

    جذب مدیر بخش

    فعالیت خود را آغاز کنید پس از اینکه از دید هیئت مدیره ارشد انتخاب شدید سمت به شما داده میشود
  13. به نام خدا بخشنده مهربان ______________________________________________________________________شاید با خود بگویید: "این دیگه چیه اصن هلو ورلد ینی چی سلام دنیا؟!" هلو ورلد به انگلیسی:Hello World یک نمونه برای برنامه نویسان تازه کار است که با ساختار و شروع و پایان کار رو یاد بگیرند(خلاصه:کار های مقدماتی رو یاد میگیرن) ابتدا اول باید PsQ-Y رو نصب کنید لینک دانلود تمامی کار های شما در پوشه ای که PsQ-Y رو نصب کردید میره به اسم projects یه پوشه درست کنید به اسم hiworld شما باید یه دایرکتوری به این صورت داشته باشید [color=#000000][font=Consolas][b]'C:\psyq\projects\hiworld'[/b][/font][/color][color=#333333][font=Verdana]. [/font][/color] یه پوشه دیگه تو همون پوشه جدیده که درست کردید درست کنید به اسم source و حالا یه دایرکتوری دیگه باید داشته باشید به این صورت: [color=#000000][font=Consolas][b]'C:\psyq\projects\hiworld\source'[/b][/font][/color] این برنامه رو دانلود کنید که یک نوت پد پیشرفته است بستگی به ورژن مورد نیازتون دانلود کنید(میتونید از notepad++هم استفاده کنید) لینک دانلود برنامه رو اجرا کنید این کد هارو در برنامه پیست(paste)کنید سپس save as رو بزنید و ان را با نام MAIN.C دقیقا مانند چیزی که من نوشتم [color=#000000]/*[/color] =========================================================== Sony PlayStation 1 Source Code =========================================================== FONT EXAMPLE Displays text on the screen using the built in GPU routines ----------------------------------------------------------- Developer / Programmer..............: SCEI & PSXDEV.net Software Ddevelopment Kit...........: PSY-Q Last Release........................: 30/APRIL/2014 Original code by SCEI | Edited by PSXDEV.net NOTE: This example uses double buffering! I may go ahead and remove the double buffering to make the code much more simplistic in the future. All PlayStation 1 games are written in C. If you don't know how to program in C, you should follow a book or online tutorial and then take a look at the PSX C code. Above all, the PSX is an excellent system to program on and work with and will not dissapoint you. If you need help, read LIBOVR46.PDF in PSYQ/DOCS also join our IRC channel on EFNET #psxdev Copyright (C) 1994,1995 by Sony Computer Entertainment Inc. All Rights Reserved. Sony Computer Entertainment Inc. Development Department http://psxdev.net/ -----------------------------------------------------------*/ #include #include #include #include #define OT_LENGTH 1 // the ordertable length #define PACKETMAX 18 // the maximum number of objects on the screen #define SCREEN_WIDTH 320 // screen width #define SCREEN_HEIGHT 240 // screen height GsOT myOT[2]; GsOT_TAG myOT_TAG[2][1PACKET GPUPacketArea[2][PACKETMAX]; u_long __ramsize = 0x00200000; // force 2 megabytes of RAM u_long __stacksize = 0x00004000; // force 16 kilobytes of stack // -------- // INTEGERS // -------- short CurrentBuffer = 0; // ---------- // PROTOTYPES // ---------- void graphics(); void display(); const DEBUG = 1; // debugging int main() { graphics(); // setup the graphics (seen below) FntLoad(960, 256); // load the font from the BIOS into VRAM/SGRAM SetDumpFnt(FntOpen(5, 20, 320, 240, 0, 512)); // screen X,Y | max text length X,Y | autmatic background clear 0,1 | max characters // should debug = 1 (as seen above), print to the debug window (should you be using one) if (DEBUG) printf("\n\nHello World\n"); if (DEBUG) printf("\nhttp://psxdev.net/"); while (1) // draw and display forever { FntPrint(" HELLO WORLD\n\n HTTP://PSXDEV.NET/"); display(); } return 0; } void graphics() { if (*(char *)0xbfc7ff52=='E') SetVideoMode(1); else SetVideoMode(0); // within the BIOS, if the address 0xBFC7FF52 equals 'E', set it as PAL (1). Otherwise, set it as NTSC (0) GsInitGraph(SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT, GsINTER|GsOFSGPU, 1, 0); // set the graphics mode resolutions. You may also try using 'GsNONINTER' (read LIBOVR46.PDF in PSYQ/DOCS for detailed information) GsDefDispBuff(0, 0, 0, SCREEN_HEIGHT); // set the top left coordinates of the two buffers in video memory // init the ordering tables myOT[0].length = OT_LENGTH; myOT[1].length = OT_LENGTH; myOT[0].org = myOT_TAG[0]; myOT[1].org = myOT_TAG[1]; GsClearOt(0,0,&myOT[0]); GsClearOt(0,0,&myOT[1]); } void display() { FntFlush(-1); // refresh the font CurrentBuffer=GsGetActiveBuff(); // get the current buffer GsSetWorkBase((PACKET*)GPUPacketArea[CurrentBuffer]); // setup the packet workbase GsClearOt(0,0,&myOT[CurrentBuffer]); // clear the ordering table DrawSync(0); // wait for all drawing to finish VSync(0); // wait for v_blank interrupt GsSwapDispBuff(); // flip the double buffers GsSortClear(50,50,50,&myOT[CurrentBuffer]); // clear the ordering table with a background color. RGB value 50,50,50 which is a grey background (0,0,0 would be black for example) GsDrawOt(&myOT[CurrentBuffer]); // Draw the ordering table for the CurrentBuffer [center][color=#000000]}[/color][/center] خب حالا دوباره یه صفحه جدید تو برنامه باز کنید ایندفعه اینارو کپی پیست کنید [color=#000000]# ----------------------------[/color] # PlayStation 1 Psy-Q MAKEFILE # ---------------------------- all: #del mem.map #del main.sym #del main.exe #del main.cpe #cls ccpsx -O3 -Xo$80010000 main.c -omain.cpe,main.sym,mem.map [center][color=#000000] #cpe2x /ce main.cpe[/color][/center] و نام ان را بگذارید MAIKEFILE.MAK با پسودند .MAC سپس هر دو فایل را در پوشه source بریزید خب حالا گفتید وقت چیه؟ وقت کامپایل کردن هلو ورلد شماست! به پوشه source بروید دکمه shift را نگه دارید و کلیک راست کنید و گزینه open command windows here را انتخاب کنید حالا psymake با تایپ کنید هر وقت تموم شد تو پوشه source فایلی به اسم MAIM.CPE است حالا در همان پنجره cmd بنویسید: [color=#000000][font=Consolas][b]cpe2x main.cpe[/b][/font][/color] حالا فایلی به سام MAIN.EXE درست میشه که با شبیه ساز میتونید اونو اجرا کنید اما اگر میخواهید بدونید با کدوم شبیه ساز بهتره پیشنهاد من به شما PSXeven هست که میتونید از لینک مستقیم زیر دانلودش کنید امید وارم از هلو ورلدتون لذت ببرید:be salamaty: _____________________________________________________________________و در اخر سخنی با شما دوست عزیز اگر قصد انتشار مطلب این مطلب را دارید من هیچ اشکالی از شما نمیگریم فقط باید منبع رو با ذکر نام نویسنده بگذارید اگر اینکار را نکنید از نظر شرعی کاملا حرام بوده
  14. به نام خداوند بخشنده مهربان _______________________________________________________________________________________ نکته:این فایل ها ممکن است توسط مرورگر یا انتی ویروس شما یک نوع تهدید برای دستگاه شما شناسایی شود این فایل ها به گفته سازنده همگی بدون ویروس یا عامل مخرب هستند لینک ها: Software Development Kits, IDE's and Programs [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=align: center][/TD] [TD][TABLE=width: 88%] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Codewarrior[/TD] [TD=width: 9%, align: left]59.6 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Codewarrior 1.7 IDE | Version DR2 | 21/NOV/99[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Lightwave 3D 4.0[/TD] [TD=width: 9%, align: left]70.0 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Lightwave 3D | Version 4.0 | 15/OCT/96[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left]----------------------------------[/TD] [TD=width: 9%, align: left]--------[/TD] [TD=width: 61%, align: left]-------------------------------------------------------------------------[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Psy-Q SDK[/TD] [TD=width: 9%, align: left]140 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Altered and Messy but Ready to Run | Runtime Library 4.6[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Runtime Library 4.7[/TD] [TD=width: 9%, align: left]5.82 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Programmer Tool Runtime Library Release 4.7 | 02/FEB/2000[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Runtime Library 4.6[/TD] [TD=width: 9%, align: left]6.70 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Programmer Tool Runtime Library Release 4.6 | 27/JUL/1999[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Programmers Tool CD 2.2[/TD] [TD=width: 9%, align: left]262 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]DTL-S2002 Version/Release 2.2 | Runtime Library 4.3 | 16/OCT/1998[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Programmers Tool CD 1.0[/TD] [TD=width: 9%, align: left]273 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]DTL-S2002 Version/Release 1.0 | Runtime Library 3.6 | 26/NOV/1996[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left]----------------------------------[/TD] [TD=width: 9%, align: left]--------[/TD] [TD=width: 61%, align: left]-------------------------------------------------------------------------[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Net Yaroze SDK[/TD] [TD=width: 9%, align: left]13.7 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]The Net Yaroze Software Development Kit[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Net Yaroze DTL-S3035[/TD] [TD=width: 9%, align: left]1.30 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]European Boot Disc for the Net Yaroze/PlayStation[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Net Yaroze DTL-S3035[/TD] [TD=width: 9%, align: left]1.30 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Cracked European Boot Disc for the Net Yaroze/PlayStation[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Net Yaroze DTL-S3030[/TD] [TD=width: 9%, align: left]1.30 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Japanese Boot Disc for the Net Yaroze/PlayStation[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Net Yaroze DTL-S3040[/TD] [TD=width: 9%, align: left]5.40 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Japanese Net Yaroze Development CD-ROM for the PC/DOS[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] Documents [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=align: center][/TD] [TD][TABLE=width: 88%] [TR] [TD=width: 30%, align: left] MIPS Instruction Set[/TD] [TD=width: 9%, align: left]3.10 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]The instruction set for the PlayStation 1 R3000A CPU[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Technical Reference CD 2.3[/TD] [TD=width: 9%, align: left]197 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]DTL-S2003 Release 2.3 for Runtime Library 4.3 | 08/SEP/98[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Technical Reference CD 2.1[/TD] [TD=width: 9%, align: left]143 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]DTL-S2003 Release 2.1 for Runtime Library 4.1 | 10/DEC/97[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Technical Reference CD 1.8[/TD] [TD=width: 9%, align: left]140 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]DTL-S2003 Release 1.8 for Runtime Library 3.6 | 12/DEC/96[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] Schematics [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=align: center][/TD] [TD][TABLE=width: 88%] [TR] [TD=width: 30%, align: left] SCPH-7500 Service Manual[/TD] [TD=width: 9%, align: left]2.91 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Sony PlayStation SCPH-7500 Service Manual[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] SCPH-9000 Service Manual[/TD] [TD=width: 9%, align: left]2.99 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Sony PlayStation SCPH-9000 Service Manual (3RD edition)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] SCPH-101 Service Manual[/TD] [TD=width: 9%, align: left]5.26 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Sony PlayStation SCPH-101 Service Manual[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] Tools [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=align: center][/TD] [TD][TABLE=width: 88%] [TR] [TD=width: 30%, align: left] PSXLICENSE (V1.0)[/TD] [TD=width: 9%, align: left]124 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Licenses PlayStation disc images.[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] PSXSERIAL (V1.3)[/TD] [TD=width: 9%, align: left]2.33 MB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Upload PS-EXE's to the PlayStation 1 RAM to be then executed.[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] BOOT CD-ROM[/TD] [TD=width: 9%, align: left]56 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Allows you to force a region switch on early PlayStation games.[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] PSX CD-GEN[/TD] [TD=width: 9%, align: left]41.4 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Creates a bootable CUE + BIN file from your files.[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] Disc Patcher[/TD] [TD=width: 9%, align: left]34 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Injects the licensing data into your CD-ROM image.[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] WinBin2Src[/TD] [TD=width: 9%, align: left]144 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Convert files to C or ASM hexadecimal code (Windows 9x).[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] BIN2H[/TD] [TD=width: 9%, align: left]17 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Convert files to C or ASM hexadecimal code (Windows 7).[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] RAW2SRC[/TD] [TD=width: 9%, align: left]32.7 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]Convert files to C or ASM hexadecimal code (Windows 9x and 7).[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 30%, align: left] BUILDCD.EXE[/TD] [TD=width: 9%, align: left]191 KB[/TD] [TD=width: 61%, align: left]BuildCD Version 2.46 Copyright S.N.Systems Ltd. 16 Feb 1999. [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE]
  15. به نام خداوند بخشنده مهربان مایکروسافت رسما اعلام کرد که یک نام جدید برای xbox music انتخاب کرده به نام Groove! این سرویس همراه با کامپیوتر های شخصی ویندوز 10 از 29 جولای به قیمت 9.99$ در ماه و 99$ در سال در دسترس میباشد.این سرویس یکی از مجموعه های بسیار بزرگ موزیک بر روی زمین است بدون هیچگونه تبلیغ!! موزیک ها میتوانند بصورت انلاین و قابل دانلود هستند برای گوش کردن در حال افلاین. دارندگان xbox one میتوانند از این سرویس هنگامی که در حال بازی کردن هستند استفاده کنند. Phil Spencer می گوید که این سرویس تا زمانی که پروژه ایکس باکسش تمام نشود برای ویندوز ارئه نخواهد کرد _____________________________________________________________________ این مطلب کاملا اختصاصی بوده و کپی برداری از آن موجب نارضایتی نویسنده میشود و کپی برداری بدون ذکر منبع و رضایت نویسنده شرعا حرام است